יום חמישי, 2 באפריל 2009

Vacation here I come!!!!

החופש הגדול , חשבתי שברגע שנגמר התיכון , החופש הגדול נגמר איתך , אבל אודות למשבר הכלכלי , מקום העבודה שלי הכריז על חופש כפוי למשך שבועיים . שבועיים שלמים של עדכוני בלוג , רביצה מול מסך המחשב ותענוגות החיים שכוללים ,אצלי בעיקר ,פעילות ספורטיבית ענפה של הורדת תוכניות טלווזיה אינטלגנטיות נוסח GOSSIP GIRL וקריאה של ספרי עיון כגון COSMO . בחלק מהיות מקום העבודה שלי מקום מפנק של חופשים הוא דאג לפצות אותי במתנת חג: תלושים. לרוב אנשים קשיי יום ילכו עימם לסופר או גג לאיזשהו אאוטלט חשמל , אך לא אני! בהתחלה חששתי שכרגיל אפקיד את כולם בסטימצקי /צומת ספרים (נראה לי שאני הולכת לקנות את זה מתי שהוא) הפעם (קולות תופים בבקשה...) התלושים הם גם ל NINE WEST!!! ובכן נפתרה הבעיה - עכשיו רק ניתן לבחור:

4 תגובות:

קרן אמר/ה...

איפה את עובדת שקיבלת תלושים לניין ווסט?!
אני קיבלתי רב תו כרגיל, לרשתות הגדולות - קסטרו, פוקס, רנואר.
זה לא שאנשים רוצים לקנות עם זה אוכל, זה שאין להם הרבה ברירה!

miri אמר/ה...

התלושים האלו צריכים ללכת לאנשים עם ילדים - אם אין לך , תעבירו ישר כסף, והרבה.

שיקסע אמר/ה...

תלושים לניין ווסט? איזה כיף!! יש להם דגמים ממש יפים... מאוד אהבתי את החום הכהה בתחתית התמונה, וגם את הסנדל השחור לידו...

שיקסע אמר/ה...

תלושים לניין ווסט? איזה כיף!! יש להם דגמים ממש יפים... מאוד אהבתי את החום הכהה בתחתית התמונה, וגם את הסנדל השחור לידו...