יום שבת, 25 באפריל 2009

עוד 15 יום! אבל מי סופר?

אני יודעת , הזנחתי את הבלוג , לא כתבתי תגובות לאף אחד, פשוט החופש לא היה ממש חופש וממש לא היה לי זמן לכלום,
אבל חזרתי!
בימים האחרונים מוחי עוסק בשאלה אופנתית חשובה מאין כמוה,
מה אני לובשת לדפש מוד??? אתם לא יודעים כמה אני מתרגשת , אפילו חלמתי על ההופעה בלילה (רק שזה היה במתנס שכונתי ומטאליקה חיממה אותם - I WISH)
בכל מקרה נראה לי שאני הולכת על שילוב שכזה:


depeche mode

הוסט - נו ברור למה , הנעלים בשביל הנוחות , הג'ינס בשביל הרגשת שנות ה 80 , בעקרון אייטיז קשה עם הרבה שחור (וקצת נוצות בשביל מרטין).
אני כבר לא יכולה לחכות!








דרך אגב עוד שבוע וקצת יום הולדת - כבר קניתי לעצמי מתנות - בקרוב אחשוף גם אותם ....

4 תגובות:

saray אמר/ה...

הרכבת אאוטפיט מהמם!

שיקסע אמר/ה...

וואו, איזה מגניב! אני גם אשים לק שחור... :)

קרן אמר/ה...

האאוטפיט ממש יפה. אבל נראה לי שתמותי מחום עם מגפון שם. בכל זאת, מרכז הארץ באמצע מאי. הייתי הולכת על נעליי בובה שטוחות או סניקרס (רק לא סנדל! את לא רוצה לחוות כריתת אצבע באמצע המופע...).

miri אמר/ה...

תודה ! במיוחד את קרן על העצה! אני נוטה לשכוח מלהיות יום יום במשרד שמעלותיו מכוונת באופן תדיר למינוס 22 מעלות שבחוץ יש טמפרטורות שונות לחלוטין