יום שישי, 3 באפריל 2009

project runway canada

ובכן אני מודה , בהעדר מקור אחר (הישראלי לא נחשב בעיני והיידי כרגע בהליכים) אני נאלצת לכתת את רגלי בחיפוש אחר חיקויים של האקשן , התפירה , המתח והדמעות. אני מודה - התחלתי לראות פרויקט מסלול קנדה.
חסרונות לא חסר - קודם כל הם קנדיים , מה שאומר שהם ישנים באיזה וילה ולא בנו יורק - מעשנים כל הזמן וכל מקום (למעשנים מבנינו - אם קשה לכם עם חוק העישון כנראה שבקנדה עוד חושבים שזה בריא) והעיקר - המנחה. ובכן לקחו שם את אימן שהדברים הטובים שאני יכולה להגיד עליה הם - היא מאוד יפה והיא נשואה לדוויד בואי.
כל עשר דקות יש לה תסרוקת אחרת (תלתלים,שיער עד התחת,קצר,קארה וכו) היא מדברת שטויות והמווווווווון עם הידיים , כל הזמן. מעולם לא הערכתי את היידי כל כך לפני כן. מה שכן לבחורה יש חוש הומור - יעיד על כך הפרק שנקרעתי בו מצחוק בו היא הופיעה עם הטי שירט הזאת:ובכן , אין כמו לבוא אם חולצה שמודפס עליה בעלך....
חוצמזה , התוכנית ממלאה איזה חלל ריק אצלי, אבל בוא נודה , ברגע שטים חוזר אני שלו.
MAKE IT WORK!

3 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

וואו, כל כך הרבה עדכונים, איזה כיף!!! :))
סחתיין על אימאן ועל חוש ההומור שלה, אני חושבת שזאת אחת התכונות החשובות, אפילו לפני חכמה ;)

miri אמר/ה...

במקרה שלה , יש לי הרגשה שזה הגיע מהסטייליסט , אבל ניתן לה להנות מן הספק

boiler אמר/ה...

אנחנו פשוט מכורים לפורמט הזה, לא משנה באיזה מדינה הוא משודר אנחנו כבר צפינו(חוץ מהבריטי, פשוט לא מבינים מה הם אומרים ושלא נתחיל לדבר על המחשוף של אליזבט הארלי)..

הגירסה הקנדית היא הכי ראויה חוץ מהמקורית(למרות שהאוסטרלית גם לא הייתה רעה אבל עדיין..)

העונה הזאת יחסית הייתה נחמדה אבל הקודמת הייתה יותר יצירתית אם אנחנו זוכרים נכון.. למרות שהקולקציית גמר של זוכה בעונה הנוכחית הייתה פשוט מצויינת!!!

אימן נראת מדהים אבל קצת מעצבנת ולא באמת שופטת בצורה נכונה. קלעת בול בקשר לתסרוקת! זה מבדר לאללה.. אגב היא מלא זורקת הערות בקשר לבעלה..