יום רביעי, 18 במרץ 2009

Things I want




לדעת לאפות - יותר מאשר לאכול את העוגה המושלמת הזאת , הייתי רוצה לדעת לעשות עוגה מושלמת , 3 שכבות של הדבר הכחול הזה (צבע מאכל?) ולהגיד כאחר יד- אויש זה ממש שטוית!


אני לא מתה על הקיץ, אבל זה בהחלט יכול לעזור. פוקסיה זה הצבע האהוב עלי , ואין לי עוד נעלים בצבע הזה . פשוט מושלם!


ועכשיו לנקודה כואבת. אין לי מאק והוא כל כך יפה!נכון הוא יקר יותר,נכון אין בה מערכת הפעלה מוכרת ואין בו אאוטלוק, אבל מה אתם אומרים? יש לי כבר PC ו LAPTOP , אני צריכה גם את ה MAC נכון ? הוא כל כך SHINY!
(שימו לב שבתמונה שלי שמרתי אמונים לחלונות ... אני פשוט מפחדת משינויים אז לאט לאט...)

התמונות מפה,מפה וכמובן מפה


4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

well. i have a mac and a cinema display(this is how apple refers to their screens) and it is [erfection - once you go mac you can't go back

it is also not that expensive, try to buy it in the states.

anyway start with machbook they are the best.

miri אמר/ה...

אני מסכימה איתך לגבי המחיר- הם באמת לא כל כך יקרים , אבל אני לא ממש צריכה מחשב. מצד שני הם כל כך יפים שאפשר פשוט לחשוב שקניתי פריט ART לבית :)

שיקסע אמר/ה...

גם אני חייבת משהו ורוד פוקסייה. בדחיפות!!!

sefi אמר/ה...

אני מקווה שיהיה לך את הכל ובקרוב. מזל שביקשת דברים שבאמת קל להגשים.
אני איתך לגבי הנעליים בצבע פוקסיה, לאפות זה כבר סיפור אחר ומק, זה זול באמריקה.