יום רביעי, 29 באפריל 2009

לקראת החום של הקיץ


אני באמת לא יודעת אם זה טרנד שעומד לפקוד אותנו או סתם צירוף מקרים , אך לפתע בעודי בוחנת כהרגלי מי לבש מה ולאיפה (ולא להיום על האש לצערי...) שמתי לב לאפקט החורים השונים שצצו בכל מקום! קודם כל זה התחיל שנה שעברה בחורים לאצבעות במגפיים (הילרי דאף מדגימה מראה חורפי עם חורים מהשבוע האחרון) . אני חייבת להודות - הנעלים בפני עצמן - ממש יפות, ואפילו נראה לי שקל לשלב אותן אבל עדיין - אם קר לך זה לא מתאים ואם חם לך אז בכלל (בכל מקרה אצלנו במדינה ). בנוגע לחורים בשמלות של רורי/אלכס , אני חייבת להודות שלא הבנתי , והבחורה מהסרט של התיכון המזמר שמעולם לא טרחתי לראות, הגדילה לעשות שלבשה שמלה פתוחה בגב עם חזייה שהפתק שלה מבצבץ , בריטני - לתשומת ליבך יש לך תחרות לתואר מלכת הטראשיות. עכשיו בנוגע לבלייר - אני חייבת להודות שמלכתחילה אני סלחנית כלפיה , אז אולי זה מגיע מהאהבה או אולי בכלל הצבע המושלם של השמלה והשילוב עם הנעלים הנפלאות הללו שגרם לי ממש לאהוב את הלוק . האם אלבש שמלת חורים בעצמי? זאת אני עוד לא יודעת למרות שאת התמונה התחתונה מצד ימין ששמרתי במחשב מלפני עידנים, מכיוון שממש אהבתי את החורים בה (על אחת האולסניות שגם באקדח לא הייתי מזהה מי זאת מי).
נראה לאן זה יתפתח , בכל מקרה מכינה אותכם הפוסטים הקרובים הינם פוסטי יום הולדת חגיגים (זה כמו חגיגות היובל אצלי) שמלה ליום הולדת כבר תפרתי עכשיו רק נשאר לחכות למתנה שאני השנה מביאה לעצמי .....








התמונות מכאן ומכאן

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב (:,והנעליים של בלייר מדהימות

Standing Ovation אמר/ה...

מזל טוב !!! אני דווקא לא אהבתי את הנעליים של בלייר, הן קצת נראות לי כאילו חיה קטנה התיישבה לה על הנעליים :) ותהני עם הגיטר הירו.

אדוה&לימור אמר/ה...

הנעליים של בלייר אכן מדהימות, אבל הם לא השתלבו כל כך טוב עם השמלה.
מזל טוב ;)

שיקסע אמר/ה...

יההה, את משחקת גיטר הירו?! גמני!!! אולי תקני את רוק בנד ונקים להקה?!

Lena אמר/ה...

מזל טוב קודם כל! ולגבי גיטר הירו צופה לך התמכרות!!!

לגבי השמלות צריך באמת להיזהר שלא להיראות כמו איזו פרחה ולדאוג להסתיר את כל התוויות!

miri אמר/ה...

תודה לכולן ועכשיו פרטני:
אני מסכימה בקשר לנעלים , זאת אומרת הן כן יפות בעיני אבל לאו דווקא עם השמלה הזאת ,
ממו - נשברתי וקניתי 2 גיטרות ותופים - את מוזמנת כל יום (יש פה העדפה למטאליקה אבל מוכנים לנגן גם בון ג'ובי)
ולינה - אני מכורה ברמות ! ולדעתי צריך להיות חוק שאם את חייבת לשים חזיה אל תקני שמלה עם גב פתוח!

pea אמר/ה...

גיטר הירו זאת אחלה מתנת יומולדת - גאוני!
לייטון נראית לבושה מקסים ולגבי האולסניות: מרי קייט בזהב ואשלי בשמלה השחורה (חוק אצבע, את יכולה לזהות אותן על פי דרגת המופרעות באאוטפיט. מרי קייט נוטה להתפרע ולאתגר את עצמה ואת המתבוננים באאוטפיטים ואשלי בדרך כלל יותר סולידית).
אה, ומזל טוב!!

אנונימי אמר/ה...

זאת אשלי אולסון,
אף פעם לא זיהיתי מי מהן מי עד שמרי קייט החליטה להפסיק לאכול ולגרום לפנים שלה להיראות מחרידות כדי שיהיה לנו קל לזהות, איזה בן אדם מתחשב

miri אמר/ה...

שוב תודה , היום לקחתי את העצות שלכן אבל לא זכרתי על מי אמרתן מה , נראה לי שאני פשוט אשאל אתכן כל פעם מחדש, סוף סוף קשרים שאני באמת יכולה לנצל :)